Самокати трюкові

Для виконання трюків і екстремального катання необхідний особливий вид транспорту - трюковий самокат. Його конструкція розрахована на значні навантаження, які виникають при їзді.


Особливості трюкового самокату

Трюковий самокат має ряд особливостей, які відрізняють його від класичних моделей на двох колесах. Транспорт оснащений низьким і широким кермом з відсутністю регулювання по висоті. Дека і вилки самокату найчастіше виконані з міцного алюмінію. Транспортні засоби для трюків комплектують колесами із зносостійкого поліуретану розміром 100-125 мм. Головні вимоги до трюкових самокатів - легкість і стійкість до пошкоджень. Транспорт повинен бути досить компактним і маневреним. Виробники розробляють моделі з високим запасом міцності кожної деталі. Конструкція трюкового самокату здатна витримувати навантаження в 100 кг. Міцність каркасу надають надійні зварні шви в місцях з'єднання деталей.


Критерії вибору самокату для трюків

Купуючи трюковий транспорт, звертайте увагу на його вагу. Цей параметр безпосередньо впливає на виконання трюків і на швидкість руху. У самокаті має бути якомога менше збірних елементів. Чим менше конструктивних деталей, тим міцніше буде каркас. Всі деталі повинні бути з'єднані між собою зварювальними швами. Наступний критерій - розмір коліс. Кожен гонщик вибирає колеса самостійно щодо стилю катання. Основне правило - чим менше колеса, тим маневреннее буде самокат. Жорсткі колеса можуть розвинути значну швидкість, але з ними будуть більш чутні нерівності поверхонь. Колеса з дисками з пластика - оптимальний варіант для новачків. Обов'язковий фактор при покупці - самокат не повинен мати систему складання або розбірну раму. Для екстремального катання призначені моделі з великими колесами, а для виконання трюків - з маленькими. Професіонали для виконання стрибків вибирають самокати з міцними металевими дисками на колесах. Накладки на кермі (гріпси) транспортного засобу повинні бути виконані з приємної на дотик гуми з рельєфним малюнком. Такі особливості запобігають ковзанню рук гонщика.