Шановні покупці! Якщо так сталося, що ви не додзвонилися до нас, ви завжди можете написати нам у Viber, або оформити замовлення на сайті. Обов'язково зв'яжемося з Вами! Дякуємо за розуміння!

Гарантія, сервіс

  Гарантія на куплений товар вступає в дію з дня продажу. Гарантійний термін складає від 2 тижнів до 1 року в залежності від категорії товару і виробника. Термін гарантії вказаний в описі товару.

Товарний чек або гарантійний талон - головний доказ прав споживача на сервісне обслуговування придбаної продукції. При отриманні товару необхідно перевіряти його на комплектність і відсутність дефектів. Більшість товарів поставляється в розібраному вигляді в заводській упаковці. За некомплектність і дефекти, виявлені після отримання товару, магазин відповідальності не несе.

Гарантія діє при виконанні наступних умов:

- покупець має документ, який підтверджує купівлю товару (товарний чек або накладна та гарантійний талон);

- якщо товар не має видимих ​​механічних пошкоджень, які були виявлені після отримання товару;

- якщо товар не має видимих ​​слідів зборки / розбирання;

Слід пам'ятати, що гарантійний сервіс надають виключно сертифіковані центри. Прийом товарів на сервісне обслуговування проводиться в офісі магазину. Доставка проводиться за рахунок покупця. Всі товари, які приймаються на гарантійне обслуговування, повинні бути в чистому вигляді.

Рішення про визнання поломки товару, що підпадає під дію гарантії, приймається сервісним центром (або магазином) після огляду товару. Термін проведення ремонту може становити до 30 днів. Якщо сервісний центр не має будь-яких можливостей здійснити ремонт в зазначений термін, він може бути продовжений до 60 днів і більше, повідомивши при цьому покупця.

Гарантія не поширюється:

- на несправності, які виникли в результаті неправильної збірки, регулювання, недбалого ставлення, самостійної заміни деталей або ремонту іншими сервісними центрами, а також форс-мажорних обставин (пожежа, природної катастрофи тощо)

- через зрив різьбових з'єднань, недотиснутих або перетиснутих гвинтів, гайок;

- в разі внесення змін у конструкцію, комплектацію виробу;

- в разі використання товару для стрибків з / через перешкоди, акробатичних трюків або в інших жорстких умовах експлуатації;

- в результаті перевищення максимального навантаження на виріб, заявленого виробником;

- на механічні пошкодження рами, вилки, коліс або інших деталей товару, що виникли в результаті аварії або падіння;

- на деталі і вузли, схильні до природного зносу, такі як гальма, колеса, покришки, камери, підшипники, втулки, рифлене покриття, пружини, ексцентрики (затискачі), тканину, тканинне покриття, блискавки, кріплення, застібки, гумові частини та ін.;

- якщо товар або комплектуючі використовувалися з порушенням правил експлуатації, встановлених виробником;

- в разі, коли товар пошкодився в результаті природного зносу, неправильного використання (некоректного самостійного монтажу, недбалого використання, зіткнення з перешкодою і ін.)

Продавець (виробник) не несе ніяких інших зобов'язань, крім тих, які вказані в даних умовах гарантійного обслуговування.

Кожен користувач товару несе повну відповідальність за тілесні ушкодження, травми, поранення, завдані збитки, а також інші негативні наслідки, які можуть статися при використанні виробу.

При використанні деяких груп товарів необхідно надягати захисну екіпіровку.

Гарантія не знімає відповідальності з користувача товару за проведення регулярних оглядів виробу та проведення необхідного поточного технічного обслуговування.

Починаючи експлуатацію товару, покупець погоджується з тим, що він ознайомлений і згоден з правилами експлуатації і умовами гарантійного обслуговування.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. При цьому товарна упаковка продукції не повинна мати слідів пошкодження, фабричні пломби цілі, товар без слідів експлуатації і зборки / розбирання, механічних пошкоджень, не має забруднень. Перед здійсненням повернення заздалегідь проінформуйте менеджера сайту. Повернення грошових коштів за повернутий товар здійснюється протягом 7 днів. При поверненні товару потрібно пред'явити товарний чек і паспорт.

При обміні або поверненні товару вартість доставки покладається на покупця. Якщо доставка товару покупцеві була безкоштовна, тоді вона також компенсується магазину за надану послугу доставки товару. Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Якщо покупець при огляді товару виявив виробничий брак, необхідно скласти акт огляду товару та обов'язково повідомити менеджера сайту. Якщо є необхідність, може бути проведена незалежна експертиза товару, яка визначає можливість порушення зобов'язань по гарантії. При виявленні заводського браку, інтернет-магазин безкоштовно проведе заміну товару на аналогічний у справному стані. У такій ситуації покупець зобов'язаний пред'явити товарний чек або талон на гарантію протягом 14 днів з дня здійснення покупки.